{{destination.currency.name}} ({{destination.currency.short}})
oprawa twarda, format 165 x 235 mm
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
ISBN: 978-83-87534-76-9
Liczba stron: 120
Język: polski
Krzysztof Brojek, tworzący anegdotyczne opowiastki ku uciesze rodziny i gawiedzi przy różnych nieoficjalnych okazjach, uległ namowom swojego brata – wydawcy i tak powstał komiks Prawo dżungli. Historyjki dla dorosłych.
Na książkę składa się osiemnaście historyjek, których bohaterami są zwierzęta. Autor, wzorem klasyków literatury piszących bajki dla dorosłych, wykorzystuje zwierzęce postacie, by pokazać ludzkie słabości i prawidła, którymi rządzi się nasze życie. Kolejny raz okazuje się, że miejska i cywilizacyjna dżungla nie bardzo różni się od matecznika afrykańskiego buszu, sawanny czy lasu deszczowego.
Komiks tryska inteligentnym humorem, nie brak w nim dynamicznych zwrotów akcji i zaskakujących puent. Charakteryzuje się dosadnym językiem, nawiązaniami zarówno do kultury wysokiej, jak i popularnej. Całości dopełniają świetnie skomponowane kadry i mistrzowska kreska.
Fragment:
Gdzieś w dorzeczu Konga była sobie rozległa dżungla... las deszczowy, sawanna i takie tam rzeczy...
Na pierwszy rzut oka raj na ziemi – piękny, bogaty, kolorowy. Jednak i tu występowały pewne problemy.
Zagłębiając się w zarośla, zerknijmy na nie z bliższej perspektywy...
Jak w każdej szanującej się dżungli, także i tu panował udzielny król – lew Karol. Dopóki trzymał podległe towarzystwo krótko za mordę, sprawy dosyć spokojnie szły do przodu. Trwało tak do czasu...
Spis treści:
1. Prolog
2. Wkurwienie
3. Zasadzka
4. Tożsamość
5. Alienacja
6. Siła nośna
7. Bezsenność
8. Sugestie
9. Metoda
10. Romantyczność
11. Naczelność
12. Negocjacje
13. Ego – eko
14. Kompleks
15. Zasępienie
16. Mistrz
17. Wilgotność
18. Legenda
Krzysztof Brojek o sobie:
Broda
Zaczął parać się rysowaniem we wczesnym dzieciństwie. Mimo licznych prób doskonalenia warsztatu przez warszawską ASP i Architekturę, w dzieciństwie pozostał. W międzyczasie nędza zmusiła go do współpracy z takimi studiami animacji jak Hanna-Barbera, Disney, Miniatury, Semafor, Bielsko-Biała itp. Jedynym namacalnym osiągnięciem w pracy twórczej jest widoczne zwichnięcie małego palca...